loading...
دانلود نرم افزار مذهبی موبایل و کامپیوتر
دکتر هادی بازدید : 814 یکشنبه 01 آبان 1390 نظرات (0)

گلچین برترین مداحی های دفاع مقدس که امروز برای شما آماده کرده ام ؛  توصیه میکنم که حتما دانلود کنید .منبع ازپایگاه اینترنتی مداحان اهل بیت


مکه ی من مکه بود منای من دوکوهه_حاج منصور ارضی دریافت پخش
تو این دیار بی رنگی، میون دلای سنگی_سلحشور دریافت پخش
عشق یعنی یه پلاک،که زده بیرون از دل خاک_کریمی دریافت پخش
آی شهیدا یه عمر دل من تنگ براتون_سلحشور دریافت پخش
ای ولی عصر و امام زمان_سلحشور دریافت پخش
کاروان رفت و ما به جا ماندیم_سلحشور دریافت پخش
شبای جمعه که میشه دلا بهونه می گیره دریافت پخش
خاک پای همتونم اگه امشب بتونم _ رمضانی دریافت پخش
یه عده پرنده بودند که زمین و دوست نداشتند دریافت پخش
یاد امام شهدا دل و می بره کرب و بلا - حدادیان دریافت پخش
گرچه یک دنیای غم رو دلم دل خوشم دست حسین رو سرم-هلالی دریافت پخش
شلمچه سرزمین عشق و ایثار - هلالی دریافت پخش
یاد فکه و کرخه نور بخیر یاد بانه و یاد هور بخیر - هلالی دریافت پخش
کجایید ای شهیدان خدایی - کریمی دریافت پخش
یک شهید یک پرچم عشق - مختاری دریافت پخش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود نرم افزار مذهبی موبایل و کامپیوتر،قران شناسی،خداشناسی،مذهبی،دینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 572
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 2230
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 949
  • بازدید ماه : 949
  • بازدید سال : 64,452
  • بازدید کلی : 1,961,373